Wat anderen zeggen
Yara, onze australian labradoodle van 1 jaar oud is een onzeker en beetje bang hondje. Dus met trimmen ook. Sinds ze bij Edith komt is ze niet meer zo bang. Edith neemt de tijd voor Yara en is super lief voor haar. Edith luistert ook echt naar wat we aangeven wat we mooi vinden qua knippen. Super blij met zo'n fijne trimsalon. Lekker knus, en voelt goed. Dank je wel Edith.
- groetjes Yara en Cindy
Edith heeft bij ons thuis een privé workshop gegeven en dat was echt een fijne ervaring. Edith is duidelijk zeer kundig, legt alles rustig uit en creëert een prettige, ontspannen sfeer, een heel prettig persoon om van te leren. Ik ben super tevreden en kan haar zeker aanraden!
— Rozan te Brake
Met mijn pups naar de trimsalon van Wavydoodle geweest, om ze laten wennen aan het trimgebeuren. Dat was een feest! Edith heeft veel geduld, en neemt alle tijd voor de hondjes. Lekker wassen en een mooie puppylook gegeven. De pups liepen vrij ron in de salon, en vonden alles interessant. Edith legt ook uit hoe je zelf je hond kan onderhouden. Ze heeft verstand van zaken!
Aangezien ik een kennel heb en zo nu en dan pups fok, is het leuk om de nieuwe eigenaren het trimmen zelf bij te brengen. Edith geeft workshops aan huis. Heel erg leerzaam en bovenal ook heel gezellig. Een echte aanrader. Ik zou zeggen: maak snel een afspraak !
— Leontine Gout